Zdravím Vás všechny příznivce VW.
Mám tady velký problém,s passatem B5 96kw tdi 2002 r.v. sedan.
Auto se při studenem i teplém chodu v tahu roztřepe od 2000 ot/min až do konce třepe pod plným plynem. v momentě kdy,plyn povolím přestane.když na něj šlapu plynule,pozvolna není to ani potnat,ale v momentě kdy dám podlahu od těch 2000,tak to třepe.
Automaticky jsem začal u vniotřních kloubů poloos,zatím jsem zkončil,u nové vačky +hydroštelů,a vyčištěným saním zkoušel jsem i pootočit davkování,ale nic a dochazí mi už tak nějak síly.Auto je fotříka a já se mu tzady s tím trápím už měsíc a nic. Nikdy jsem se s tím nesetkal.
Napadla Mě ještě dvouhmota,ale ta je při vypínání tichá a aspojka je ok ,auto má vykon normální nesetkali jste se někdo s touhle sračkou??? díky za info Miki
cukání v tahu
Moderátoři: rauly, martin kacafirek, golfi4
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř 13. dub 2011 15:45:03
- Bydliště: Kladno / Praha
- Kontaktovat uživatele:
cukání v tahu
Zdravím!
Měla jsem ten samý problém.
Auto v servisu celkem 6 týdnů - kontroly od turba, přes erg ventyl, spojku, vstřiky a všechno možné, nakonec byla prodřená vačka pod prvním válcem + výměna čidla vzduchu.
Měla jsem ten samý problém.
Auto v servisu celkem 6 týdnů - kontroly od turba, přes erg ventyl, spojku, vstřiky a všechno možné, nakonec byla prodřená vačka pod prvním válcem + výměna čidla vzduchu.
cukání v tahu
Zdravim Mam 3B5ku 99 85kw a mnel sem tento stejny problem a jeste to vydavalo takovy zvuk jak prdeni.Vymenili sme od turba vzduchovy ventyl(jsou dva vedle sebe, tak jeden znich) a vymenili sme membranu a jede to vcajku.. Teprve se do toho se dostavam ale jeto vcajku cara VW
cukání v tahu
Zdravím mám podobný problém,mam B7 2.0TDI 125KW r.v.06,cukani v tahu ale i svysena kourivost,vymena vstriku ale problem pretrval,Vacky OK,asi nutne vycisteni egr ventilu a sani,ale to cukani nevim jak odstranit