Pomalé ohřatí motoru
Moderátoři: rauly, martin kacafirek, golfi4
Pomalé ohřatí motoru
Ahoj zdravim všechny. Prave je zima a mam velky problem s topením. Motor se zacne ohrivat az po neakych 15-20km.pPoradte co s tim . TIP. TDI 1.9 81KW Predem dekuji. Predchozi automobil znacky peugeot 405 TD SRDT , ktry topil uz po 5 km . LUXUS
-
- Moderátor
- Příspěvky: 178
- Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07
Pomalé ohřatí motoru
no tak záleží jestli auto stojí celou noc venku na nějakých -25 nebo -*20 tak,bych to odhadoval na 10 km by měla být provozní teplota,já sám mam volvo v40(švédský tank)který je stavěný tak nwm přesně kolik je ve švédsku ale teploty kolem - 30 nejsou výjmečné a auto mi topí tak po 5-10 km jestli v létě nemáš žádné problémy s chlazením,nebo se auto ohřívá normálně tak bych to asi neřešil,co bych ti poradil,tak bych si dal před chladič třeba kousek kartonu,aby se zakryla třeba půlka chladiče,mělo by to být lepší.
Pomalé ohřatí motoru
dekuji za radu
-
- Moderátor
- Příspěvky: 178
- Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07
Pomalé ohřatí motoru
pak napiš jak to dopadlo
Pomalé ohřatí motoru
Ahoj,
no ono je to trochu slozitejsi. Je rozdil zda se bavime o teplote motoru, nebo intenzite topeni.
U tehle aut je tzv. nezavisly topeni, tzn. ze existuji predehrivaci svicky ktere ihned po nastartovani ohrivaji vodu v okruhu primo u potrubi. Takze i v mrazech by melo za par minut foukat alespon vlazne. Pokud ne, je asi problem v radiatoru.
Pokud jde o teplotu morotu, je u techto aut bezne, ze se v mrazu skutecne ohreje az po 10+ km (zalezi zda je jizda do kopce, po rovine nebo dokonce z kopce, kdy se defacto temer neohriva...)Trva to proste pomerne dlouho. Pockej az se otepli a pokud se nebude ohrivat, je problem v termostatu - pravdepodobne (nebo tez cidlo teptloty)
Lukas
no ono je to trochu slozitejsi. Je rozdil zda se bavime o teplote motoru, nebo intenzite topeni.
U tehle aut je tzv. nezavisly topeni, tzn. ze existuji predehrivaci svicky ktere ihned po nastartovani ohrivaji vodu v okruhu primo u potrubi. Takze i v mrazech by melo za par minut foukat alespon vlazne. Pokud ne, je asi problem v radiatoru.
Pokud jde o teplotu morotu, je u techto aut bezne, ze se v mrazu skutecne ohreje az po 10+ km (zalezi zda je jizda do kopce, po rovine nebo dokonce z kopce, kdy se defacto temer neohriva...)Trva to proste pomerne dlouho. Pockej az se otepli a pokud se nebude ohrivat, je problem v termostatu - pravdepodobne (nebo tez cidlo teptloty)
Lukas
-
- Moderátor
- Příspěvky: 178
- Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07
Pomalé ohřatí motoru
aha já myslel že to je jako normální topení,nevěděl jsem že to je nezávislé topení,tak v tom případě je to něco jiného,ale v tomhle se už tolik nevyznám.