passat 2.0 CR DSG
Moderátoři: rauly, martin kacafirek, golfi4
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř 25. dub 2012 16:35:40
passat 2.0 CR DSG
čau chtěl bych si za chvíli koupit pasata z roku 2010 2.0 CR a má převodvku DSG,chci se zeptat jaká je tato převodvka,popřípadě jak zhruba funguje abych věděl,díky moc
passat 2.0 CR DSG
automaticka prevodovka napln zhruba 2.5-3.5 l DSG oleje...menic misto spojky...spojkovy kola...funguje slusne akorat se neda moc namahat...pokud jsi jeden z tech "zavodniku" tak te musim zklamat ale auto si preradi i kdyz pojedes na sekvencni razeni...napr pri 3500 ot/min
nejezdím rychle, jen čerpadlo davá moc nafty O:)
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř 25. dub 2012 16:35:40
passat 2.0 CR DSG
čau díky za info,ale asi nedokážeš jí nějak blíž popast co?mě se jedná spíš o to jak to funguje,znáš to někdo se mě zeptá hele co tam máš za převodovku,tak aby ji dokazal trochu popsat,ale díky za info
passat 2.0 CR DSG
kdyz o ni chces tak basnit tak tady to mas
http://www.auto.cz/prevodovka-dsg-podrobny-popis-16887
jinak DSG dela hlavne to ze ma jednu radu lichy kvalty a druhou sudy kvalty...takze pri prerazeni nepoznas ze to auto cuklo nebo neco podobnyho...plynule zarazeni probehne...
http://www.auto.cz/prevodovka-dsg-podrobny-popis-16887
jinak DSG dela hlavne to ze ma jednu radu lichy kvalty a druhou sudy kvalty...takze pri prerazeni nepoznas ze to auto cuklo nebo neco podobnyho...plynule zarazeni probehne...
nejezdím rychle, jen čerpadlo davá moc nafty O:)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 178
- Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07
passat 2.0 CR DSG
promin rauly já mam pocit že tam spojky jsou a to dokonce dvě ne?žádný měnič
-
- Moderátor
- Příspěvky: 178
- Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07
passat 2.0 CR DSG
učel:měnit převodový poměr
výhody:rychlé řazení,nedochází k přerušení přenosu toč momentu,šetří palivo
části:2 spojky,dvouhmotný setrvačník,olej čerpadlo,chladič oleje,filtr,mechatronika
činnost:toč.moment se přenáší ze setrvačníku na unášecí kotouče lamelových spojek.Tyto unašeče jsou pevně spojy s halvním nábojem.při sepnutí se moment přenáší na unašeče lamel a z nich na hřídel převodovky.K sepnutí je požit tlak oleje
jsou tam dva hnací hřídele jedn pro liché stupně a druhý pro sudé.
jeden hřídle je dutý v nom prochází ten druhý hřídel,oba hřídele jsou ve stálem záběru s diferencialem.
olejový okruh:dost důležitá část DSG učel:chladit mazat,ovladat
řazení probíhá takto:probíhá pomocí řadících vidliček,ale na koncích řadících vidliček jsou pístky uložené na kuličkách a změnou tlaku oleje se posouvají a řadí,takže skoro jako u normální manuální převodovky.
snímače:tlak oleje na spojce 1 a 2 ,teplota oleje co jde ze spojky,snímač drahy řadící paky,impulzní kotouč pro snímání výstupních ot.převodovky.
ak.členy:hlavní tlak.vetil:reguluje prac tlak v systemu odle okamžitého tlaku na spojkách,vetil regulace tlaku-reguluje tlak pro lamely,pojistné vetily-v případě poruchy odpojí přívod oleje do převodovky.
uff tak to je asi všechno co vím o DSG,jinak je to samozřejmě dobrý aut.převodovka i když má obačs svojí hlavu,ale má jí třeba i buggati veyron sice torchu jinak postavenou z jiného materialu,ale funkce je obdobná.jinak tato převodovka je standartně stavěná do 350 což je tedy pokud vým přesná hodnota nm tohoto motoru tak hodně zábavy:)
výhody:rychlé řazení,nedochází k přerušení přenosu toč momentu,šetří palivo
části:2 spojky,dvouhmotný setrvačník,olej čerpadlo,chladič oleje,filtr,mechatronika
činnost:toč.moment se přenáší ze setrvačníku na unášecí kotouče lamelových spojek.Tyto unašeče jsou pevně spojy s halvním nábojem.při sepnutí se moment přenáší na unašeče lamel a z nich na hřídel převodovky.K sepnutí je požit tlak oleje
jsou tam dva hnací hřídele jedn pro liché stupně a druhý pro sudé.
jeden hřídle je dutý v nom prochází ten druhý hřídel,oba hřídele jsou ve stálem záběru s diferencialem.
olejový okruh:dost důležitá část DSG učel:chladit mazat,ovladat
řazení probíhá takto:probíhá pomocí řadících vidliček,ale na koncích řadících vidliček jsou pístky uložené na kuličkách a změnou tlaku oleje se posouvají a řadí,takže skoro jako u normální manuální převodovky.
snímače:tlak oleje na spojce 1 a 2 ,teplota oleje co jde ze spojky,snímač drahy řadící paky,impulzní kotouč pro snímání výstupních ot.převodovky.
ak.členy:hlavní tlak.vetil:reguluje prac tlak v systemu odle okamžitého tlaku na spojkách,vetil regulace tlaku-reguluje tlak pro lamely,pojistné vetily-v případě poruchy odpojí přívod oleje do převodovky.
uff tak to je asi všechno co vím o DSG,jinak je to samozřejmě dobrý aut.převodovka i když má obačs svojí hlavu,ale má jí třeba i buggati veyron sice torchu jinak postavenou z jiného materialu,ale funkce je obdobná.jinak tato převodovka je standartně stavěná do 350 což je tedy pokud vým přesná hodnota nm tohoto motoru tak hodně zábavy:)
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř 25. dub 2012 16:35:40
passat 2.0 CR DSG
jé super díky moc hoši už se trochu orijetuju:)